VF Corporation با 3% درآمد 2.
3 دلار در هر هزار (1.
9 میلیارد پوند) است که در برند آن دو رقمی است.
برای سه ماه 2 ژوئیه، آژانس چهار مارک متاهل خود 2٪ (افزایش 6٪ دلار اولامیک) و مناسب 9٪ (افزایش 16٪ دلار فولادی) افزایش یافت.
بر اساس برند، The Face 481.
1 دلار (395 میلیون پوند) درآمد ثبت کرد که 31٪ در مقایسه با سال، تیمبرلند 8٪ 269.
5 دلار (221.
7 میلیون پوند) به دست آورد.
با این حال، Vans و Dickies به ترتیب فروش سه ماهه، 7٪ و 15٪، 946.
8 دلار (779.
2 میلیون پوند) و 170.
4 دلار (140.
2 میلیون پوند) را ثبت کردند.
سطح «سایر مارکهای» شرکت 9 درصد، 393.
9 دلار (324.
2 میلیون پوند) افزایش یافت.
نگرانی VF 0.
14 دلار برای هر گل در سه ماهه است.
بر اساس مورد سخت شده، 68% کاهش یافت، 0.
09 دلار.
استیو رندل، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل VF گفت: "ما نتایج برتر Q1 را ارائه دادیم که فراتر از انتظاراتمان بود و مطابق با اپیکور لباس های بیرونی، لباس های خیابانی و مارک های خوش آب و هوا در میان خریدار و فشارهای ملایم تر انجام شد.
مهمتر از همه، ما در حال حفظ سال مالی 23 هستیم.
گواهی بر انعطافپذیری برندهای هدفمند ما.
"در حالی که در برابر موقعیتهای اقتصادی کلان جغرافیایی و بازارها ادامه مییابد، ما بر این تمرکز داریم که سرمایهگذاریهای خود را در درازمدت، پایدار و رشد حفظ کرده و حفظ کنیم.
"