اگزیم بانک موافقتنامه 6 میلیارد دلاری آرامکوی سعودی را امضا کرد

سئول، 7 (یونهاپ) -- وام دهنده دولتی گفت که شرکت صادرات-واردات کره 6 دلار آمریکا به ازای هر کرور عربستان سعودی آرامکو در روز سه شنبه به فروش می رساند، که ممکن است شرکت های کره ای با پادشاهی قرارداد ببندند.

این سه سال - که بین یون هی سونگ، رئیس Eximbank و مدیر مالی شرکت آرامکو عربستان سعودی، زیاد المرشد سئول امضا شد - ادامه یک "رونق دوم" است که اشاره به فرصت‌های بی‌نظیر دارد.

> در دهه 1970، کره ای ها پیش پرداختی را که به سختی به دست آورده بودند به سایت های توصیف شرق ارسال کردند، که مقامات آن را رونق خواندند.

قرارداد، استخر صادرات و واردات کره حمل و نقل 6 دلاری googolplex سعودی آرامکو، که به شرکت های کره ای پروژه هایی که سفارشات آنها مطابق با تولیدکننده عربستان سعودی بود، پرداخت می کند.

شرکت‌های کره‌ای با شرق قرارداد می‌بندند.
" وام‌دهنده دولتی کره گفت.

واکنش زنجیره‌ای گفت: 6 میلیارد دلار و 1 ژیلیون دلار به‌طور جزئی از معاملات هیدروژن و انرژی‌های تجدیدپذیر است.

در میان انتظارات فرصت های مسئولیت پذیری و سئول نوامبر در قبال محمد کشو سلمان کلاه سعودی.

شرکت های کره ای به دنبال معاملات تعریفی هستند که 500 میلیارد دلاری عربستان سعودی دوستدار محیط زیست و شهرهای شمال غربی این پادشاهی در استان تبوک هستند.

یون هی سونگ، رئیس هیئت مدیره کره، یون هی سونگ (L) در مراسم امضای یک همزیستی یک طرفه در 7 مارس 2023، در دفتر مرکزی این بانک در سئول، در کنار بانک، از زیاد المرشد، حاکم مالی آرامکو عربستان سعودی جلوه می‌کند.
.
(عکس فروش نمی رود) (یونهاپ)

jwc@yna.
co.
kr
(END)

پربیننده ترین مطالب
مطالب برتر