گوچی می‌سازد Vestiaire از قبل دوست‌داشتنی با آن

گوچی دارای مجموعه ای است که از قبل دوست داشته شده بود، یک جذابیت غیرعادی برای مشتریانش.
Gucci Preloved از SaaS Vestiaire Collective استفاده می‌کند که به موجب آن مشتریان کیف‌های خود را از فروشگاه‌های گوچی محروم می‌کنند که ارزیابی و ارزش‌گذاری شوند.
علاوه بر این، جعبه درخواست های ارزش گذاری به صورت آنلاین ارسال می شود.
در صورتی که مشتریان تمایل داشته باشند که در بوتیک های شرکت کننده که در حال حاضر فرانسه، ایتالیا، آلمان، اسپانیا، اتریش و بنلوکس هستند، مسحور شوند.
با این حال، کیف‌های از قبل دوست‌داشتنی، که از طریق این سرویس معامله می‌شوند، در سطح جهانی (از جمله بریتانیا) در پلتفرم مبهم Vestiaire وجود دارند.
گوچی در حال حاضر بدون کیسه‌های مراقبتی از جمله Dionysus، GG Marmont، Gucci Horsebit 1955، Gucci Diana، Gucci Bamboo 1947، Jackie 1961، Ophidia، Padlock و Sylvie است.
ما منادی گوچی هستیم، بنابراین شریک Vestiaire Collective.
در آن زمان، خدمات Vestiaire Collective به طور موقت با یک جریان متناقض و احراز هویت در مقیاس موافقت می کنند.
برندها اولویت های ما هستند، ما ترکیب را برای آینده ای پایدار محدود می کنیم.
" Vestiaire همزمان شروع به فروش مجدد همتا به همتا کرد، حتی مارک‌ها و خرده‌فروش‌های آن و شراکت‌هایی مانند Mytheresa و Alexander McQueen را ایجاد کرد.
گوچی، کنگلومرای کرینگ است که سال‌ها پیش 5 درصد از Vestiaire را به خود اختصاص داد.
در آن مدیر اجرایی Kering، فرانسوا هانری پینو که از قبل دوستش داشت، مخاطب جوان‌تر بود.
در Vestiaire Collective، پینو گفت: «پیش‌مالک بودن برای مشتریان جوان‌تر یک روند است.
با نادیده گرفتن آن، آرزوی ما این است که ما مشتریانمان باشیم و به سمت شیوه های نوآورانه و پایدار برویم.
"

پربیننده ترین مطالب
مطالب برتر