بازیگران سریال سرگیجه از معارفه هنرپیشه ها تا داستان و تیزر آن

سریالی رمزآلود و جنایی در شبکه ارائه خانگی به تازگی اولین قسمت آن متفرق شده که ستاره های مطرح سینمای کشورمان در آن هنرنمایی کرده اند. در ادامه عکس ها و بیوگرافی بازیگران سریال سرگیجه را در مشاهده کنید.

سریال «سرگیجه» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی مهدی بدرلو از امشب گاهنما ۲۰ از نماوا پخش می‌شود.

در خلاصه‌ داستان این سریال آمده است: «پیمان بعد از یک سوءتفاهم خانوادگی با کامران درگیر می‌شود، گمان‌ها به این سمت می‌رود که پیمان کامران را کشته است، ماجرایی که شاید به‌ قیمت زندگی پیمان تمام شود… .»

حضور حامد بهداد، احمق آزادی‌ور، هومن سروری و دلیل حجازی‌فر در این سریال منسوب ومربوط به‌خانه قابل توجه است، از این تماشاگاه که میان فهرست بازیگران این سریال، نام کسانی دیده می‌ شود که تا به حال در پروژه‌ای با تواء‌مان ملعبه مشترکی نداشته‌ اند و «سرگیجه» این فرصت را داده است تا مخاطب شاهد و ناظر ایفای نقش این بازیگران کنار هم باشد.

تیزر سریال سرگیجه

سریال سرگیجه شبکه خانگی | زیباترین قسمت چهارم سریال سرگیجه + دانلود قسمت های جدید آکتور و جیران -

سریال سقوط – Soghot محصول واحد زمان ( 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش خانگی آغاز به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد پهلوان زاده و محمدحسین مهدویان تهیه و توالد شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

الناز ملک (آیسان) , سجاد بابابی (ژاکان) , پاینده شریفی , حمید میمون نژاد, وحید آقاپور و عباس جمشیدی فر در این سریال حضور دارند.

حکایت سقوط درزمینه یک درام عاشقانه کردی است. بخش هایی از این سریال در آبادی سقز در استان کردستان ایران و بخش هایی در اطراف آنتالیای ترکیه فیلمبرداری شد. گفته می شود که محمدحسین مهدویان و سجاد پهلوان زاده به گونه مشترک، کارگردانی این اثر را بر عهده دارند! سریال سقوط یک سرگذشت عاشقانه را بر بستر یک پیشامد سیاسی و جاسوسی روایت می کند . سرگردی در کردستان (حمید فرخ نژاد) به همراهی دستیارش (سجاد بابایی) ماموریت دارد تا دختری را (الناز ملک) که دل در گروی عشق همکلاسی اش (پدرام شریفی) دارد از اسارت داعشی ها نجات دهد! پیوند عاشقانه آیسان و ژاکان در عبور از روزهای سخت آغازین زندگی مشترک شان، یکرنگ مجدد می گیرد. آن ها برای آبیاری درخت عشق شان راهی ماه شهد می شوند… سفری که پایان اش سیاهی است.

سریال سرگیجه موضوع | ارزانترین قسمت دوم سریال سرگیجه + دانلود قسم های جدید پوست شیر و سقوط -

شهاب حسینی، پردیس احمدیه، دلیل حجازی‌ فر، پانته‌ آ بهرام، بابک کریمی , بانیپال شومون , مهرداد صدیقیان , نیلوفر کوخانی ، علیرضا کمالی ، علی اوسیوند ، احسان امانی ، بهزاد خلج در سریال پوست ضرغام ملعبه کرده اند!

نعیم که پانزده سال دوستاق را به عشق دیدن دخترش تاب آورده پس از رهایی، برای دیدار با او دچار متلاطم بزرگ می‌شود. این سریال که داستان یک پلیس آگاهی را با بازی شهاب حسینی حکایت می کند در ژانر درام ملتهب ساخته شده است.

سریال پوست حیدر ساعت چهارشنبه هر هفته در سایت کول دانلود پخش می شود که شما می توانید آن را با کیفیت بلوری از این سکوی پرتاب موشک دانلود و تماشا کنید!

سریال سقوط – Soghot محصول سال 1401 که از 14 دی 1401 در شبکه نمایش منسوب ومربوط به‌خانه مبدا به پخش کرد، به تهیه کنندگی: محمد منصوری، نویسندگی: اعظم بهروز و کارگردانی مشترک: سجاد گرد مولود و محمدحسین مهدویان تدوین و تولید شده است. این سریال همینک در وبسایت کول دانلود، آماده جهت دانلود و یا تماشا می باشد.

سریال سرگیجه حامد بهداد

سریال سرگیجه تیزر

سریال سرگیجه تلگرام

سریال کره ای سرگیجه

سریال سرگیجه انلاین

دانلود قسمت 48 سریال آهو (فیلم کامل اقبال ۴۸ جیران) از کجا پخش میشه

سریال سرگیجه ایرانی

سریال سرگیجه فیلیمو

سریال سرگیجه رایگان

سریال سرگیجه نی نی سایت

سریال سرگیجه نقد

سریال سرگیجه نماوا

پربیننده ترین مطالب
مطالب برتر