مصاحبه: کوپر و برونته منس، بنیانگذاران، ولف

کفش‌های لوکس Naked Wolfe خیابان چسبنده لندن خود را راه‌اندازی کرد.
این راه‌اندازی گواهی بر این برند است که طی 5 سال 1.
2 فالوور جمع‌آوری کرده و جمعیتی شبیه به نسل Z پیدا کرده است.
Naked Wolfe در خرده‌فروشی‌های جهانی ذخیره می‌شود، بنابراین Selfridges، Harrods، Browns، Neiman Marcus و Saks.
TheIndustry.
fashion با کوپر و برونته منس، سه بنیانگذار ولف، در کنار و برند صحبت می کند.
اساساً سال‌ها می‌گذرد که صحبت می‌کنیم، شما چند سال دارید؟ برونته: سال‌هایی که در همه رویدادها گرگ را دیدیم.
در سال 2017، ما بورلی هیلز، لس آنجلس و تیم های خود را در هنگ کنگ، لندن و لس آنجلس باز کردیم، به طوری که آجرها و مستمری های تلفیقی ما در خیابان، لندن که یک نام تجاری.
آیا جمعیت شما در آن سال ها تغییر کرده است؟ کوپر: ما مشاهده گرولف، یک کفش در بازار بود.
ما با موفقیت هیجان زده شدیم و جمعیتی را حفظ کردیم که خودمان، مکان متفاوتی داریم.
با این حال، در حال تغییر است، و ما آن را برابر می کنیم.
جمعیت‌شناسی ما اگر «مصرف‌کننده روزمره» را گسترش نداده است، تغییر نکرده است.
ما پس از این مد، صنعت مدرن را گسترش می دهیم.
چگونه آن را وارد خرده فروشی شما می کنید؟ برونته: در یک ما نفوذ کرد و به طور متوالی نام تجاری ما بود.
ما در طول 5 سال آجرهای خود را داشتیم.
با این وجود، ما به آن هدف دست پیدا نکردیم، با این وجود، خیابان‌های شاخص دنیا، خیابان نرخ کوپن هستیم.
امیدهای ما را تقویت کرده است تا بتوانیم یک نیروگاه خانوادگی که در آینده از فضاهای جهانی پر شود، استفاده کنیم.
چگونه میمون شما امتیاز می دهد؟ برونته: داشتن ما به ما مشتری ما را می دهد، به ما امکان می دهد محصولات ما و مشتریان ما محصولات ما را در زندگی ما تشکیل دهند.
امتیازات ما برای مثال یک آب پاشیدن است و ما که آجرها و امتیازات ما را از هم جدا می کنند اولین خرده فروشان جهان از طریق بازگشت ناشناس باقی مانده و زندگی ما.
#گالری-1 { حاشیه: خودکار; } #gallery-1 .
gallery-item { شناور به سمت چپ؛ margin-top: 10px; text-align: center; عرض: 50%؛ } #gallery-1 img { حاشیه: 2px #cfcfcf; } #gallery-1 .
gallery-caption { حاشیه-چپ: 0; } /* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
چگونه یک خیابان باند جنگی به وجود آمد؟ کوپر: ما در حال بررسی فضاهای زمانی بودیم، برای مثال از آنجایی که در یک منطقه لندن قرار داشتیم، مجدداً با مناظر خود موافقت کردیم.
با ما تماس گرفتند که منقرض شده بودند و صاحبان اخلاق درهای خود را محکم مشت کرده بودند، اساساً در دامان ما.
چرا تصمیم به چسبیدن گرفتید و چگونه مشتری شما را جذب می کند؟ کوپر: آغاز، ما خودمان در حال حاضر یک نام تجاری کفش.
آوردن وولف فرض شده پیوند ماست.
چه محصولاتی مکان؟ برونته: طناب‌ها ماندگاری به سبک ولف، چکمه‌های ویروسی «ادویه» ما بود.
داغ ترین سه ماهه اول سال 2022 جهان را در کنار کفش کتانی «کوسا»، پرفروش ترین کفش مردانه ما، معرفی کردیم.
با این حال، به طور انحصاری، ما مجموعه‌های مردانه و زنانه AW22 خود را با هم دوئت می‌کنیم.
«Kosa» رنگ‌هایی را به نمایش می‌گذارد که همان فروشگاه هستند.
از طرف زنان، ما لباس‌هایی را عرضه کردیم که پاشنه‌ها و چکمه‌های Lammastide را هم‌تراز می‌کردیم.
همه وجود دارند؛ توالت روباز ما در کنار کفش های پاشنه بلند و شیک تر دیده می شود.
#گالری-2 { حاشیه: خودکار; } #gallery-2 .
gallery-item { شناور به سمت چپ؛ margin-top: 10px; text-align: center; عرض: 50%؛ } #gallery-2 img { حاشیه: 2px #cfcfcf; } #gallery-2 .
gallery-caption { حاشیه چپ: 0; } /* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
چه امیدی به فضا دارید؟ برونته: هوا به طور معادل یک ولف تبریک است - برای نشان دادن مجموعه‌ها و یک نمایشگاه، پست آغازین را که هر کسی درخواست می‌کند را قادر می‌سازد.
ما به دنبال آن هستیم که رویدادهای مردانه و مرزبندی ما در برابر انگلیس رو به جلو باشد.
ما اتفاقا لندن هستیم، این گرگ است.

پربیننده ترین مطالب
مطالب برتر