کفشهای بریتانیایی نیکلاس کرکوود، برچسب همنام خود را که در سال 2005 تأسیس شد، اینستاگرام را «اکنون خداحافظی کنید».
کرکوود با طراحان در دهه 2000 همراه بود.
اسامی کرکوود، کریستوفر کین و جاناتان ساندرز نیز در هزاره مورد توجه قرار گرفتند.
تا سال 2013، خلاقیت های آوانگارد کرک وود باعث شد LVMH همکار کشتی شود و یک برند را خریداری کند.
با این حال، با توجه به سال 2020، شرکت سهامی برندهای خود را تغییر داد و سهام خود را به امپراتوری Kirkwood فروخت.
اینستاگرامی که کسب و کار خود را به پایان رساند، عمومی میکند، مانند نمونهای از طرحهای مورد علاقهاش.
در طرفداران، نوشت: "این 18 سال یک علامت فروش بود.
Nicholas Kirkwood 2005 یک خودروی توسکانی را راه اندازی کرد، اما توانست به آن دست یابد.
"با این حال، فکر کنید، دریچه در حال حاضر مسیر خود را پیدا کرده است.
این شامل راه حل های سرسخت و سیاره مثبت من بود، صنعت کفش های غیر سیاره ای مثبت، برند نیکلاس کرکوود را نامشخص معرفی کرد.
"
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 50%؛
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
Nicholas Kirkwood همیشه مرزهای طراحی کفش را جابجا کرد و رکابهایی با الهام از بازیهای دهه 80 با سیلوئتهای خارج از جعبه و سیلوئتهای خارج از جعبه ایجاد کرد.
به تازگی، نسل بعدی کفش های تولیدی و فناوری خود را در حال توسعه تبدیل کرده است.
با اشاره به یک نام تجاری با رهبری پایدار، افزود: «در صورت موفقیت، [تولید پایدار] را به پیکربندی به سمت آینده ای آتش زا تبدیل خواهم کرد.
»
در حال حاضر، دنبال کنندگان کرکوود برای بازگشت او بیدار هستند.