سربرگ لوکس بریتانیایی Burberry لوگو و هویت خود را به نمایش گذاشته است و در سالی که میراث 167 خود را جشن می گیرد به نمایش گذاشته است.
این سفر نشاندهنده باربری دانیل لی است که در اکتبر 2022 مسیر خلاقانه را طی کرد.
این کمپین، که در بازاریابی تجارت الکترونیکی، گلچین، شایگرل و اسکپتا، نوازندگان بریتانیایی، ونسا ردگریو، مدلهای لنون گالاگر و راس، و فوتبالیست رحیم استرلینگ، آغاز شد.
کمپین، جون جی هیون، مجری دیگر صحنه کره ای، که باربری با چه قیمتی یک عنوان دونده ساکن سپتامبر 2022 است، تأمین مالی می کند.
همراه با عرضه globe-trot یک لوگوی به روز شده با طراحی Burberry است که در سال 1901 ایجاد شده است.
بنابراین، Riccardo Tisci خلاق Burberry بدون نقص در سال 2018 بود.
تیسی طرحواره بریتانیایی پیتر ساویل را بهعنوان یک لوگوی فوقالعاده و مونوگرام طراحی کرد که نشاندهنده توماس باربری در همبسته بود.
#گالری-1 {
حاشیه: خودکار;
}
#gallery-1 .
gallery-item {
شناور به سمت چپ؛
margin-top: 10px;
text-align: center;
عرض: 33%;
}
#gallery-1 img {
حاشیه: 2px #cfcfcf;
}
#gallery-1 .
gallery-caption {
حاشیه-چپ: 0;
}
/* gallery_shortcode() wp-includes/media.
php */
Burberry بی وقفه بر "بریتانیایی" تمرکز می کند و یک شرکت هلدینگ چهار پوندی را به سال مالی 24 ارائه می کند.
شرکت عامل "برند را مهار می کند، بروید و دسته های پتانسیل، شخص و اجرا جهان کوپرنیک را دریافت کنید".
باربری شامل موارد زیر است:
تمرکز مجدد بر بریتانیایی بودن و خط آن طراحی، ظرافت و فرهنگ بریتانیایی.
تقویت سطح فعالیت های قبیله و اجتماعی تأثیر می گذارد.
دوبرابر فروش اجناس، کفش و پوشاک زنانه.
تسریع در کسب دانش و مشتریان و وفاداری آن.
تبدیل مجموع به تصویر یکنواخت با پایان سال مالی 26.
ارائه تعهدات پایداری و جوامع آن.
به روز رسانی لوگو و برند باربری در سال 2023
دانیل لی، کنترلر کریتیو باربری، هنگام صحبت در انتصاب خود، گفت: «من از باربری با چه حالتی در درجه اول و مهمتر از همه به عنوان افسر خلاق افتخار میکنم.
تیم، ما ارگان این برند بریتانیایی، میراث ریکاردو را در جایگاه تاریخی و کشورش حفظ کردیم.
"
لی باربری خود را در فوریه 2023 در لندن گردآوری کرد.
در حال حاضر 116 طراح شرکت کننده، 48 نمایش پیاده روی، 22 ارائه و قرار ملاقات، 34 رویداد و 42 فعالیت، فهرستی جامع از "مرکز رسمی" به ثبت رسانده اند.